Veelgestelde vragen
Categorieën
Algemeen
Heb je een andere vraag? Hoe kun je contact met ons opnemen?
Voor vragen over je online bestelling, account of retourzendingen kun je contact met ons opnemen via e-mail: service@supadawg.nl .
Betaalmethoden
Welke betaalmethoden accepteert SupaDawg?
We willen je een gemakkelijke en veilige betaalervaring bieden. Bij ons kun je gebruikmaken van de volgende betaalmethoden:
iDEAL
Met iDEAL kunt je eenvoudig online betalen via de vertrouwde omgeving van je eigen bank.
Bancontact/Mister Cash (voor klanten uit België)
Klanten uit België kunnen betalen met hun bankkaart, die gekoppeld is aan hun bankrekening.
Apple Pay
Apple Pay is een snelle en veilige manier om online te betalen. Je koppelt je bankrekening of creditcard en rondt je betaling snel af met Face ID of Touch ID, zonder dat je een wachtwoord of code hoeft in te voeren.
Klarna
Met Klarna betaal je pas na ontvangst van je bestelling en alleen voor de producten die je wilt houden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van Klarna instructies om je betaling af te ronden.
Creditcard
Je kunt betalen met MasterCard of VISA. Zodra de betaling is goedgekeurd, wordt het bedrag gereserveerd en ontvang je een bevestiging per e-mail. De betaling wordt pas afgeschreven zodra je bestelling is verzonden. Als de transactie niet wordt geaccepteerd, wordt je bestelling geannuleerd. Neem in dat geval contact op met je bank of creditcardmaatschappij.
Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd, wat nu?
Dat is natuurlijk vervelend, maar we staan klaar om je te helpen.
1. Het is het beste om eerst contact op te nemen met je creditcardmaatschappij om te controleren wat er mis kan zijn. Zij kunnen vaak direct zien wat het probleem is.
2. Als zij geen probleem kunnen vinden, probeer dan je cookies te wissen of plaats je bestelling via een andere browser of een ander apparaat.
3. Lukt de betaling nog steeds niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice via service@supadawg.nl, wij helpen je graag verder.
Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
Nee. Kortingen kunnen niet gecombineerd worden. Per bestelling kan slechts één kortingscode worden gebruikt.
Bestellen & Bezorgen
Wat is de status van mijn bestelling?
Je kunt de status van je bestelling altijd bekijken in je account (als je er een hebt aangemaakt) en via de Track & Trace e-mail die naar je is gestuurd. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spamfolder. Nog steeds niets gevonden? Neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Het is momenteel niet mogelijk om je bestelling af te halen.
Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen als de bestelling al is geplaatst?
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen we je adres nog aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en geef je correcte adres en ordernummer door. Als de verzendbevestiging al is verzonden, kun je mogelijk het adres wijzigen met behulp van de Track & Trace-code. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan moet de zending eerst naar ons worden geretourneerd voordat we deze opnieuw kunnen versturen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te wijzigen, zolang we nog niet zijn begonnen met de verwerking. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk klaar te maken voor verzending, dus zodra we hiermee zijn begonnen, kunnen er geen wijzigingen meer worden doorgevoerd. Neem contact op met onze klantenservice via service@supadawg.nl als je jouw bestelling wilt wijzigen, dan zullen we z.s.m. checken of dit nog mogelijk is.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Momenteel kun je alleen een bestelling bij ons plaatsen als je woonachtig bent in Nederland of België.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen op SupaDawg.nl boven de €80 worden gratis naar je verzonden. Voor bestellingen onder de €80 rekenen wij €6,95 (inclusief btw) binnen Nederland en voor zendingen naar België.
Welke vervoerder gebruiken jullie voor de verzending?
Wij verzenden al onze bestellingen met DHL.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging en het pakket niet bij je buren kan worden afgeleverd, wordt het de volgende dag naar een dichtbijgelegen DHL ServicePoint gebracht. DHL laat een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je je pakket volgen en zien waar het is afgeleverd.
Pas je bezorging eenvoudig aan
Je hebt ook de mogelijkheid bij DHL om de bezorging opnieuw in te plannen, naar je eigen adres of dat van je buren. Je kunt kiezen uit verschillende data en tijdvakken overdag of in de avond. Wil je liever een ander DHL ServicePoint kiezen? Ook dat is mogelijk. Je kunt je keuze aanpassen tot 23:59 uur. De bezorgdatum of het tijdstip kun je per pakket maximaal drie keer wijzigen; daarna zijn verdere aanpassingen niet meer mogelijk.
Geen kaart voor gemiste bezorging ontvangen?
Als je geen kaart met een gemiste bezorgcode en QR-code hebt ontvangen, kun je de bezorging alsnog online regelen met behulp van je track & trace-nummer en postcode.
Wat zijn de levertijden van mijn bestelling?
De levertijd voor Nederland en België bedraagt 2-3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling.
Wat moet ik doen als mijn Track & Trace-nummer nog niet werkt?
Het is mogelijk dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij de bezorgdienst. Als je 24 uur na het ontvangen van de Track & Trace nog steeds geen informatie kunt zien, raden we je aan om contact met ons op te nemen.
Let op: uitgezonderd het weekend. In dat geval raden we je aan om tot maandag te wachten en ons op dinsdag te benaderen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na de verzendbevestiging contact op met onze klantenservice via service@supadawg.nl. Wij zullen vervolgens contact opnemen met de bezorgdienst voor onderzoek. Bezorgdiensten kunnen zendingen slechts voor een beperkte tijd na verzending onderzoeken. Als deze periode is verstreken, kunnen we je helaas niet verder helpen.
Wat moet ik doen als mijn pakket de status bezorgd heeft, maar ik het niet heb ontvangen?
Geeft je Track & Trace aan dat je pakket is afgeleverd, maar heb je het nog niet ontvangen? Geen zorgen, in de meeste gevallen is het nog onderweg. Dit kun je doen als je pakket als afgeleverd lijkt te zijn:
Controleer je brievenbus
Kijk in je brievenbus. Zelfs als dit niet in de Track & Trace staat, kan het zijn dat je pakket daar is afgeleverd.
Vraag het aan je buren
Vraag je buren of zij je pakket hebben ontvangen. Soms worden leveringen bij buren achtergelaten, ook al staat dit niet online vermeld.
Nog steeds niets?
Als je pakket niet in je brievenbus of bij je buren is afgeleverd, neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan een onderzoek starten bij DHL.
Ruilen en retourneren
Hoe kan ik bestelde artikelen retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van je bestelling om je online aankopen naar ons terug te sturen. Je mag de artikelen thuis passen, net zoals je dat in een winkel zou doen. De artikelen moeten echter in de oorspronkelijke staat worden geretourneerd, met aangehechte labels en in nieuwstaat.
Retourzendingen kunnen in de volgende gevallen worden afgewezen:
- Originele verpakking of labels ontbreken
- Gedragen, gebruikt of gewassen
- Beschadigd of bevlekt na ontvangst van het artikel
- Artikelen met opvallende geuren zoals parfum, zweet of andere geuren die erop duiden dat het artikel niet meer in nieuwstaat is
- Artikelen met hondenharen erop
- Artikelen die niet meer in nieuwstaat verkeren
Wat zijn de retourkosten?
Als je ervoor kiest om de gekochte artikelen te retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. De kosten voor het terugsturen zijn afhankelijk van de verzendpartner die je kiest.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Zodra we je geretourneerde pakket in goede staat hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen een bevestiging. We streven ernaar om de terugbetaling van de geretourneerde artikelen zo snel mogelijk te verwerken. De terugbetaling zal worden gedaan via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om de oorspronkelijke betaling te doen. Als je een achteraf betaaloptie hebt gebruikt, wordt de factuur geannuleerd en ontvang je bijgewerkte betalingsinformatie van Klarna.
Als je hebt betaald met een cadeaubon of tegoedcode, wordt het bedrag niet terugbetaald. Cadeaubonnen en tegoedcodes kunnen niet worden ingewisseld voor geld.
Kan ik een artikel ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Als je een andere maat wilt, raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel. Zo ontvang je het artikel snel en voorkom je dat het uitverkocht raakt.
Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Wij lossen dit graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice en stuur foto’s van het artikel en je ordernummer. We zullen je verzoek beoordelen en een oplossing bieden.
Voor de snelste oplossing raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel.
Kan ik mijn bestelling nog retourneren na de retourtermijn?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te retourneren na de retourperiode.