Ruilen en Retourneren
Hoe kan ik bestelde artikelen retourneren?
Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je online aankoop terug te sturen. Je mag de artikelen thuis passen, net zoals je dat in een winkel zou doen. De artikelen moeten echter in de oorspronkelijke staat worden geretourneerd, met aangehechte labels en in nieuwstaat.
Als je je bestelling wilt retourneren, laat dit dan weten via service@supadawg.nl, zodat wij op de hoogte zijn van het feit dat we jouw bestelling retour kunnen verwachten.
Retourzendingen kunnen in de volgende gevallen worden afgewezen:
- Originele verpakking of labels ontbreken
- Gedragen, gebruikt of gewassen
- Beschadigd of bevlekt na ontvangst van het artikel
- Artikelen met opvallende geuren zoals parfum, zweet of andere geuren die erop duiden dat het artikel niet meer in nieuwstaat is
- Artikelen met hondenharen erop
- Artikelen die niet meer in nieuwstaat verkeren
Wat zijn de retourkosten?
Als je ervoor kiest om de gekochte artikelen te retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. De kosten voor het terugsturen zijn afhankelijk van de verzendpartner die je kiest.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Zodra we je geretourneerde pakket in goede staat hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging hiervan. We streven ernaar om de terugbetaling van de geretourneerde artikelen zo snel mogelijk te verwerken. De terugbetaling zal worden gedaan via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om de oorspronkelijke betaling te doen. Als je ervoor hebt gekozen om achteraf te betalen via Klarna dan wordt de factuur geannuleerd en ontvang je een update met daarin de aangepaste betalingsinformatie van Klarna.
Als je hebt betaald met een cadeaubon of tegoedcode, wordt het bedrag niet terugbetaald. Cadeaubonnen en tegoedcodes kunnen niet worden ingewisseld voor geld.
Kan ik een artikel ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Als je een andere maat wilt, raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel. Zo ontvang je het artikel snel en voorkom je dat het uitverkocht raakt.
Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
We lossen dit graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice via service@supadawg.nl en stuur foto’s van het artikel en je ordernummer. We zullen je verzoek beoordelen en een oplossing bieden.
Voor de snelste oplossing raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen voor het juiste artikel.
Kan ik mijn bestelling nog retourneren na de retourtermijn?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te retourneren na de retourperiode.